January 30, 2010

BINALAH PERNIAGAAN MLM YANG STABIL

Salam Kejayaan untuk semua ,

Selama hampir 2 tahun saya membina perniagaan jaringan bersama sebuah syarikat antarabangsa dan banyak yang saya pelajari tentang membina perniagaan yang stabil dari leader-leader didalam dan luar negara.
Ramai sebenarnya yang tidak sedar tentang kepentingan mengguna dan menjual produk yang akhirnya menyebabkan mereka sendiri gagal didalam perniagaan ini.
Lihat sekeliling dan belajar dari kelemahan ...jangan hanya memfokuskan kepada penjualan produk semata atau sekadar menaja orang baru sahaja.Kalau sekadar buat salahsatu sahaja anda pasti tidak mampu bertahan dalam perniagaan ini lebih dari 1 tahun.
Anda harus melakukan keduanya serentak..cuma anda tidak perlu menjadi super salesman sekadar mempunyai 5-10 orang customer sudah mencukupi untuk membantu anda.
Ubah perspektif anda tentang perniagaan ini dan binalah "BASE" yang kuat supaya anda mampu berjaya.

2 comments:

  1. banyak benda yang saya perlu belajar tentang bisnes ini kerana pengetahuan saya berkenaan dengan bisnes networking masih belum luas lagi

    ReplyDelete
  2. Saudara MiNi COoPER

    Ilmu adalah penting didalam membina sebarang perniagaan dan bukan hanya tertakluk kepada perniagaan Network Marketing sahaja.
    Tahniah kerana anda sedar tentang kekurangan itu dan sanggup belajar untuk memastikan anda berjaya.
    Hubungi saya sekiranya saudara memerlukan sebarang bantuan

    ReplyDelete